12 Mayıs 2010 Çarşamba

Kompozisyon


Daha once bahsetmistim.. Ikinci derse goturmem gereken odevlerden biri minik bir kompozisyon. Konusu: 60-70 Promil alkollu arac kullanirken bir kaza yapiyorsunuz ve bu kazada biri yaralaniyor yada oluyor. Olayi kurgulayiniz ve hissettiklerinizi anlatiniz...

Kompozisyonumu biraz once yaklasik 3 dakikada yazdim bitirdim ve paylasmaya karar verdim. Biraz karamsar biliyorum ama kanaat notu icin boylesi daha iyi diye dusundum. Buyrun okuyunuz;

Aksam arkadaslarimla bir konserden donuyoruz, benim aracimdayiz. Donus yolunda bir restorana ugramak istiyorlar, ben de her ne kadar istemesem de kisa sureligine onlara katilacagimi soyluyorum. Iki uc saat oturuluyor yemekte ve ben aracimi kullanacak oldugum icin alkol almamaya gayret ediyorum. Yine de 2-3 kadeh rakidan bir sey olmaz dusuncesiyle iciyorum.

Donus yoluna ciktigimizda hava karanlik. Bir arkadasimi birakmak icin hic bilmedigim bir yone sapiyorum. Saptigim yol meger cift yonmus ve karsidan baska bir motorsiklet geliyormus. Farketmemisim. Motora carpiyorum ve ustundeki kisinin aracindan havalanip kaldirim kenarina yuvarlandigini goruyorum. Yaklasik bir kac saniye sok halinde kimildayamiyorum, ki o bir kac saniye 10-15 dakika gibi geciyor benim icin. Sonrasinda hatirladigim polisin ve ambulansin gelisi, sorguya cekilmem.

Ancak ertesi gun basima gelen olaya gercek anlamda idrak edebiliyorum. Carptigim genc adam hastahanede yogun bakimda, yasayip yasamayacagi belirsiz. Kendi ailem o gencin ailesiyle gorusmekte. Beni o insanlarin karsisina cikarmiyorlar. Zaten benim de ne onlarin ne de baskasinin karsisina cikacak yuzum yok. Isin icinde alkol oldugundan tumuyle sorumlusu benim olayin. Suclayacak birilerini aramak nafile; ne aractaki arkadaslarim, ne motorsikletli genc, ne de iki kadeh raki... Suclu benim. Kafamin icinde kocaman bir KESKE sesiyle yasamaya mahkumum artik...


Bu arada gazete kupuru bulmayi unuttum, ordan notum kirilacak sanirim. Ama 3 gundur icki icmiyorum, sadece bugun dayanamayip konyakli cikolata yedim. Bakalim promil kac cikacak? Yarin ikinci ders gelismeleriyle karsinizda olacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder